فراخوان اقامتفراخوان ها

فراخوان اقامت هنری طراحان در آلمان EMMA 2024

“طراحان در اقامت” یک بورسیه بین المللی طراحی شهر Pforzheim با همکاری دانشگاه Pforzheim و مرکز طراحی Baden Württemberg است که به هنرمندان دیزاینر جوان در زمینه های جواهرات، مد، لوازم جانبی، صنعتی و گرافیک و سایر زمینه های دیزاین اعطا می شود. از سه طراح دعوت شده است که از 1 آوریل تا 30 ژوئن 2024 در مرکز خلاقیت EMMA، پلت فرم مرکزی افراد خلاق در Pforzheim، روی پروژه های خود کار کنند.

هر ساله از آوریل تا ژوئن، شهر Pforzheim با دانشگاه Pforzheim و مرکز طراحی Baden-Württemberg، طراحان جوان بین‌المللی را به عنوان بخشی از برنامه بورس تحصیلی “طراحان در اقامت”  به Pforzheim دعوت می کند. “طراحان در اقامت”   خطاب به طراحان جوانی که در زمینه های جواهرات، مد، لوازم جانبی، طراحی صنعتی و ارتباطی و همچنین سایر رشته های طراحی فعالیت می کنند، می باشد. پیشنهادهای پروژه بین رشته ای پذیرفته می شود. سه دارنده بورس تحصیلی برای یک مرحله کاری سه ماهه به «اما»-  مرکز خلاق Pforzheim دعوت خواهند شد.

محل های کار با تجهیزات کامل در کارگاه ها برای استفاده دارندگان بورس تحصیلی و همچنین محل اقامت برای دوره بورس تحصیلی در دسترس خواهد بود. در صورت نیاز می توان از کارگاه های آموزشی دانشگاه علمی کاربردی Pforzheim نیز استفاده کرد. علاوه بر این، هر یک از دارندگان بورسیه ماهیانه یک حمایت ماهیانه و بازپرداخت هزینه های سفر برای ورود و خروج دریافت می کنند. سپس نتایج حاصل از کمک هزینه کاری در نمایشگاهی در «اما»-  مرکز خلاقانه Pforzheim و همچنین با همکاری مرکز طراحی بادن – وورتمبرگ در اشتوتگارت ارائه خواهد شد.

مزایای بورسیه

این بورسیه شامل استفاده از کارگاه های کاملاً مجهز در مرکز خلاق «اما» و اقامت رایگان برای دوره از ۱ آوریل تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ است. علاوه بر این، هر دارنده بورسیه ماهیانه ۱۰۰۰ یورو همراه با هزینه های سفر دریافت می کند. کمک هزینه ویژه ای برای هزینه های مواد در دسترس خواهد بود. نتایج این بورسیه در نمایشگاهی در مرکز خلاقیت «اما» ارائه خواهد شد.

آخرین مهلت برای درخواست ها 15 نوامبر 2023، ساعت 23:59 CET است. (۲۴ آبان ۱۴۰۲)

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا