عکاسیفراخوان هافراخوان هنرهای ترسیمی

فراخوان پروژه عکاسی Aftermath 2024

درخواست کمک هزینه 2024 پروژه Aftermath برای کمک هزینه سنتی پس از جنگ اکنون باز است.

این برنامه برای عکاسان فعال در سراسر جهان که علاقه مند به خلق آثاری هستند که به روشن کردن مسائل «بعد از اتفاقی که افتاده» کمک می کند و درک عمومی و بحث بیشتر درباره این موضوعات را تشویق می کند، باز است.

به یکی از برندگان کمک هزینه 25000 دلاری The Aftermath Project تعلق می گیرد. علاوه بر این، چهار نامزد نهایی نیز معرفی خواهند شد.

جزئیات در مورد موضوع در وب سایت رسمی منتشر شده است.

ماموریت پروژه «پس از جنگ» حمایت از پروژه‌های عکاسی است که نیمی دیگر از داستان درگیری را بیان می‌کنند – داستان آنچه برای افراد لازم است تا زندگی دوباره را بیاموزند، زندگی‌ها و خانه‌های ویران‌شده را بازسازی کنند، جوامع مدنی را بازسازی کنند، و به مشکلات طولانی‌تر رسیدگی کنند. زخم های جنگ در حالی که در تلاش برای ایجاد راه های جدید برای صلح است. پروپوزال کمک مالی باید منعکس کننده درک این ماموریت باشد. پروپوزالها ممکن است مربوط به پیامدهای بسیاری از درگیری ها باشد، نه فقط جنگ های بین المللی. درگیری ممکن است در سطح جامعه باشد – برای مثال، خشونت بین گروه‌های قومی روستایی یا شورش شهری در یک کشور صنعتی. ممکن است یک جنگ منطقه ای، مانند شورش شورشیان، یا ممکن است یک جنگ تمام عیار بوده باشد. هیچ چارچوب زمانی خاصی وجود ندارد که “پس از آن” را تعریف کند، اگرچه به طور کلی پروژه پس از آن به دنبال حمایت از داستان هایی است که دیگر توسط رسانه های جریان اصلی پوشش داده نمی شوند یا توسط رسانه ها نادیده گرفته شده اند. به طور کلی، تعارض باید تمام شود تا یک موقعیت به عنوان یک “عواقب بعدی” تلقی شود. با این حال، موارد خاصی وجود دارد که ممکن است درگیری برای مدت طولانی ادامه داشته باشد، یا نتیجه یک وضعیت پس از آن باشد، که در محدوده پروژه The Aftermath در نظر گرفته شود.

این کمک هزینه برای عکاسان فعال در سراسر جهان، که در پروژه های پس از جنگ کار می کنند، آزاد است. دانشجویان تمام وقت واجد شرایط درخواست نیستند.

پروژه عواقب یک سازمان غیرانتفاعی است که متعهد به بیان نیمی دیگر از داستان درگیری است – داستان آنچه برای افراد لازم است تا دوباره زندگی کنند، زندگی‌ها و خانه‌های ویران شده را بازسازی کنند، جوامع مدنی را بازسازی کنند، و به مشکلاتی بپردازند. زخم های باقی مانده از جنگ در حالی که در تلاش برای ایجاد راه های جدید برای صلح است. این پروژه نتیجه پروژه پنج ساله عکاس و نویسنده سارا تری به نام «پیامدها: راه طولانی بوسنی به سوی صلح» است که درباره پیامدهای جنگ ۱۹۹۲-۱۹۹۵ در بوسنی و هرسگوین است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۵ مارچ ۲۰۲۴ ( ۲۵ اسفند ۱۴۰۲)

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا