استاپ موشنانیمیشندیجیتال آرتطراحی گرافیکعکاسیفراخوان هافراخوان هنرهای ترسیمیفراخوان هنرهای جدیدفراخوان هنرهای دستیفراخوان هنرهای نمایشیفیلم و سینمامجسمه و حجمموشن گرافیگنقاشیویدئوآرت

فراخوان نمایش آنلاین گالری شاتو Chateau gallery

توضیح کوتاه

«رها شده و پیدا شده» نمایشگاهی است که به بررسی مفهوم افراد، مکان ها و چیزهای رها شده، گم شده یا فراموش شده می پردازد. در اصطلاح خلاقانه، “شیء یافت شده” آیتمی است که توسط صاحبش گم شده و به طور تصادفی یا موقعیتی توسط شخص دیگری دوباره کشف شده است. شی یافت شده معمولاً از نظر ذهن یابنده اهمیت پیدا می کند چرا که آنها ممکن است بقایای یادگاری را دارای ارزش ذاتی یا ویژگی های نمادین بدانند. «رها شده» عبارتی فراگیر برای فضاها و سازه‌های خالی یا بلااستفاده است که اغلب توسط کاوشگران شهری پیدا می‌شود، زیرا در معرض المانها قرار می‌گیرند و توسط طبیعت بازیابی می‌شوند. “فراموش شده” شاید نامطمئن ترین شرایط باشد که منجر به معمای اخلاقی، پیامدهای قانونی و پتانسیل مادی می شود. اصل فراموشی چیست و چگونه مفهوم مالکیت را به چالش می کشد؟ حدود مالکیت چیست; در چه لحظه ای یابنده یا دزد تبدیل به نگهدارنده می شود؟ آیا می توان تصور کرد که از کجا آمده اید، چه کسی هستید و یا تبدیل به چه کسی شده اید؟ اگر چنین است، آیا ممکن است خودتان را پیدا کنید؟

رها شده و پیدا شده یک نمایشگاه بین المللی گروهی همراه با داوری است که برای هنرمندان ۱۸ سال و بالاتر باز است. تمامی اشکال رسانه های هنری دو بعدی، سنتی و غیر متعارف (مانند عکاسی و فیلم دیجیتال، فیلم، نقاشی رنگ روغن، آبرنگ، اکریلیک، میکس مدیا، کولاژ، وسایل طراحی مانند گرافیت، زغال چوب، مداد، خودکار و جوهر، هنر و صنایع دستی و غیره) برای ارسال پذیرفته می شود.

هزینه ارسال

هزینه ورودی ۲۰ دلاری لازم است و برای حمایت از تبلیغات، مواد تبلیغاتی و هزینه های اداری استفاده می شود. پرداخت از طریق پی پال یا استرایپ از طریق صفحه پرداخت امن ما پذیرفته می شود. از طرف دیگر، شرکت کنندگان می توانند کار خود را از طریق پلتفرمهای ثبت نام ارسال کنند. علاوه بر پایین نگه‌داشتن هزینه‌ها و کمیسیون‌های فروش، تعداد محدودی معافیت از هزینه‌ها برای هنرمندانی که با مشکلات مالی مواجه هستند، داریم و خدمات رایگان را به شهروندان اوکراین و ایران ارائه می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مهلت ارسال: ۱۵ آگوست ۲۰۲۳  (۲۴ مرداد ۱۴۰۲)

اطلاعیه هیئت منصفه: ۲۵ آگوست ۲۰۲۳

فرمت: نمایشگاه آنلاین

نمایشگاه: ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ – ۱ اکتبر ۲۰۲۳

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا