فراخوان هافراخوان هنرهای ترسیمینقاشینقاشی دیواری

فراخوان نمایشگاه بین المللی آثار کوچک 2024 FiKVA

بنیاد FiKVA و گالری WG در یک فراخوان آزاد از هنرمندان درخواست می کنند تا آثار هنری مینیاتوری خود را در هر مدیومی (به جز کارهای دیجیتال) برای یک نمایشگاه منحصر به فرد و فریبنده ارسال کنند.
MiniARTures یک مسابقه جهانی است که بستری را برای هنرمندان فراهم می‌کند تا مهارت‌های خود را در به تصویر کشیدن ماهیت رئالیسم در چارچوب یک قالب مینیاتوری (40×40 سانتی‌متر یا 15،7 اینچ، قاب) نشان دهند. این مسابقه با هدف تشویق و حمایت مالی هنرمندان و ایجاد فرصتی برای آنها برای به نمایش گذاشتن بهترین آثار خود در گالری WG برای مدت طولانی (11 می – 25 آگوست 2024، دوردرخت، هلند) برگزار می شود.

بهترین کار دوبعدی مینیاتوری خود را ارسال کنید و می توانید برنده یک نمایشگاه گروهی، یک نمایش گالری و تا ۲۰۰۰ یورو به صورت نقدی و جوایز دیگر شوید!

مدیوم های پذیرفته شده: نقاشی (روغن و روغن های مبتنی بر آب، رنگ های اکریلیک، آبرنگ، جوهر…)، طراحی (زغال و مداد، محیط های خشک و مرطوب…)، چاپ های مطبوعاتی (اچینگ، لینوکات، چاپ های لیتوگرافی …)، میکس مدیا، قلم مو و کلاژ روی هر تکیه گاه – بوم، تخته، کاغذ، چوب، پانل، آلومینیوم و غیره. آثار باید دست ساز باشند. هیچ اثر دیجیتالی در نظر گرفته نخواهد شد.

هزینه ثبت نام ۲۵ یورو

بسته های ارسالی: ۱۴ فوریه ۲۰۲۴، ساعت ۱۲:۰۰ بامداد (به وقت بروکسل). (۲۵ بهمن ۱۴۰۲)
ارسال به طور انحصاری از طریق وب سایت: www.fikva.art

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا