طراحی گرافیکفراخوان هافراخوان هنرهای ترسیمیموشن گرافیگنقاشینقاشی دیواری

فراخوان نمایشگاه آنلاین گالری Chateau 2023

گالری شاتو فضای است ترکیبی از استودیو و گالری هنری معاصر در ساختمانی قلعه‌ مانند که در قلبِ منطقۀ تحت حفاظت و تاریخی اولد لوئیزوایل در ایالت کنتاکی آمریکا واقع شده است.

داستان گالری شاتو به اندازۀ فضایی که محصور دیوارهای آنست مجذوب‌کننده است. ساختمان اصلی، که در دنبالۀ نمایشگاهِ جنوبی است، یکی از نخستین عمارت هایِ ساخته شده در عصر طلایی آمریکا (بین سال‌های ۱۸۷۷ تا ۱۸۹۶) است. معماری ویکتوریاییِ منحصربفرد و قلعه‌گونۀ این ساختمان، نام این گالری که بصورت رسمی شاتو (در زبان فرانسه به‌معنای قلعه) خوانده می‌شود را بیشتر توجیه می‌کند. این ساختما عظیم در طول حیاتِ پرفراز و نشیب خود کاربردهای متنوعی داشته است که از آن میان می‌توان به ملک سلطان تنباکو، موسسه کفن و دفن، کالج آرایشگری کنتاکی، مرکز غیر رسمی نگهداری کودکان، قصر یک دلال کوکائین و اداره پلیس اشاره کرد.

عنوان: ممنتو موری

ممنتو موری نمایشگاهی است با تمرکز بر موضوعات مرگ و زندگی. عبارت لایتن «ممنتو موری» به‌معنای آنست که «به‌یاد  داشته باش روزی خواهی مُرد.» سبک ونیتاس مثالی درخورتوجه در این ارتباط است، که شامل همنشینی نمادهایی نظیر جمجمه‌ها، گل‌های پژمرده و ثروت به‌منظور بازنمایی گذرا بودن زندگی، بیهودگی لذات و قطعیت مرگ است. ممنتو موری می‌تواند یک یادآور مهمِ طبیعت ناپایای حضور و هستی ما، یک منبع آرامش و الهام و نیز یادآور این مسئله باشد که فنا و نابودی بخشی طبیعی زندگی است و اینکه ما باید بیشترین بهره را از زمان‌مان در این جسم فانی ببریم.

نشان دهید که چه چیز به زندگی ارزش زیستن می‌دهد و چگونه می‌توان با اجتناب‌ناپذیری مرگ کنار آمد؟

ممنتو موری یک نمایشگاه بین‌المللی داوری شده است که به روی آرتیست‌های ۱۸ سال به بالا بازست. از تمامی اشکال مدیای هنریِ دوبعدی، سنتی و غیر سنتی (از قبیل عکاسی دیجیتال و فیلم، ویدئو، نقاشی رنگ روغن، آب‌رنگ، اکرلیک، میکس مدیا، کولاژ، مدیای طراحی نظیر گرافیتی، زغال، مداد، خودکار و مرکب و سایر هنرها و صنایع) برای شرکت در این رقابت استقبال می‌شود.

آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۴ تیر ۱۴۰۲)

اعلام نتایج: ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳ مرداد ۱۴۰۲)

قالب برگذاری: نمایشگاه آنلاین

تاریخ نمایش آثار: ۱ اوت ۲۰۲۳ تا ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۰ مرداد تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۲)

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت فراخوان مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا