فراخوان هافراخوان های معماری

فراخوان طراحی Stanford Center 2024

این رقابت توسط Stanford Center on Longevity دانشگته استنفورد برگزار می شود. موضوع دواردهمین دوره از این رقابت سالانه « بازبینی آموزش و یادگیری برای عمر طولانی» است. برای درگیر شدن کامل با زندگی طولانی خود، باید رویکرد خود را به یادگیری و آموزش تغییر دهیم. به جای رفتن به مدرسه برای چند سال ثابت در جوانی ، مرکز استنفورد در نقشه جدیدی برای یادگیری دانش و مهارت های جدید در طول زندگی ، صرف نظر از سن ، در نظر می گیرد.

از دانش آموزان دعوت می شود تا راه حل هایی پیشنهاد دهند که فرصت های آموزشی و یادگیری را در هر سنی گسترش دهد ، به ویژه راه حل هایی که شکاف فرصت ها را می بندد و دسترسی عادلانه به فرصت های آموزشی را برای همه، صرف نظر از پیشینه اجتماعی-اقتصادی یا سن تضمین می کند.

دانشجویان از تمام رشته ها/رشته های تحصیلی تشویق می شوند که طرحی را ارسال کنند. طرح ها می توانند محصولات، پروژه ها، نرم افزار ها یا خدمات باشند.

هر تیم باید حداقل از یک دانشجوی تمام وقت از هر موسسه آموزش عالی معتبر در هر نقطه از جهان (اعم از کارشناسی یا فارغ التحصیل) تشکیل شود.

تیم ها می توانند حداکثر ۵ نفر داشته باشند و می تواند شامل دانشجو غیر شاگرد نیز باشد. دانشجو همچنین می تواند به تنهایی ، به عنوان یک تیم ۱ نفره شرکت کنند.

فقط دانشجویان مجاز به حضور در فینال هستند

چه کسی می تواند شرکت کند؟

شرکت در این رقابت برای تمامی دانشجویان آزاد است.

هزینه ورودی:

رایگان

جوایز:

مقام اول: ۱۰۰۰۰ دلار آمریکا

مقام دوم: ۵۰۰۰ دلار آمریکا

مقام سوم: ۲۰۰۰ دلار آمریکا

فینالیست ها یک جایزه نقدی ۱۰۰۰ دلاری و مربیگری از کارشناسان و محققان این صنعت دریافت می کنند.

آخرین مهلت:

۴ دسامبر ۲۰۲۴ ( ۱۴ آذر ۱۴۰۳)

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت برگزارکننده‌ی فراخوان مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا