طراحیطراحی المانطراحی صنعتیفراخوان هافراخوان هنرهای ترسیمی

فراخوان طراحی صندلی Andreu World 2023

توضیح کوتاه

Andreu World بیست و دومین مسابقه بین المللی طراحی خود را راه اندازی کرده است و ثبت نام را برای سال 2023 برای دانشجویان و متخصصان در سراسر جهان باز کرده است.

آثار توسط طراحان مشهور، معماران و دیگر متخصصان صنعت داوری می شوند، این مسابقه طراحی عالی برای دانشجویان یا هرکسی در صنعت طراحی است. امسال، ارسال‌ها بر روی طرح‌های صندلی یا میز پایدار متمرکز خواهند شد تا از وعده‌های جدید طراحی حمایت وآنها را ترویج کنند.

به بهترین طرح سال ۲۰۲۳ مبلغ ۴۰۰۰ یورو و دومین طرح برتر ۲۰۰۰ یورو جایزه تعلق می گیرد. هیئت داوران همچنین ۳ جایزه ویژه را اعلام خواهند کرد.

مسابقه بین المللی طراحی جهانی Andreu تبدیل به یک ویترین بین المللی برای حمایت و ترویج وعده های جدید طراحی شده است. برای تمام سنین، دانشجویان و متخصصان طراحی، معماری و خلق، به عنوان بهترین فرمول برای ارتقای ارزش های جدید و استعدادهای بین المللی برای ساخت و طراحی آینده باز است.

موضوع سال ۲۰۲۳ “فراتر از موج پلاستیک” است.

طرح ارسالی باید اورجینال باشد.

این مدل ها باید به همراه بقیه مواد موجود در پروژه در مهلت تعیین شده به صورت فیزیکی به مقر جهانی Andreu ارسال شوند.

مراسم اهدای جوایز در دسامبر ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد.

مسابقه بین المللی طراحی که توسط Andreu World برنامه ریزی می شود از سال 2001 هر ساله برگزار می شود که مطمئناً آن را به یکی از طولانی ترین ها در جهان تبدیل کرده و در تخصص خود، طراحی صندلی و میز منحصر به فرد است. ارقام انباشته شده در نسخه هایی که تا امروز ساخته شده است، با ده ها هزار شرکت کننده از بیش از صد کشور، دیدنی است.

شرکت در این رقابت رایگان است.

مهلت ثبت نام: ۱۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۰ آذر ۱۴۰۲)

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا