فراخوان اقامتفراخوان ها

فراخوان رزیدنسی ارمنستان NCA 2024

مرکز ملی Henrik Igityan از تمام هنرمندان ایزانی، گرجستانی، ایتالیایی، سوییسی و مستقل دعوت می کند تا پروپوزال پروژه ی هنری خود را برای شرکت در برنامه رزیدنسی NCA Cultural Crossroads ارسال کنند.

هدف از این برنامه تبادل میراث فرهنگی و فرم های هنری سنتی از طریق پروژه های هنری کوتاه مدت، تقویت روابط بین فرهنگی بین کشورهای همسایه و اروپایی و مشارکت هنرمندان با منابع و پلت فرم های گوناگون برای به اشتراک گذاشتن حرفه، مهارت ها و دانش خود با دیگر هنرمندان و جوامع بین المللی و محلی است.

این برنامه در بخش های مرکز ملی زیبایی شناسی در پایتخت ایروان و در سایر مناطق ارمنستان – Tavush، Shirak، Lori، Gegharkunik، Syunik (10 روز در ایروان و 8 روز در مناطق) اجرا خواهد شد و مردم این مناطق را قادر می سازد تا با هنرمندان بین المللی ملاقات و همکاری کنند و به انها کمک کنند تا درک بهتری از مردم ارمنی و زندگی در مناطق داشته باشند.

خروجی پروژه NCA (نمایشگاه ها، درس های باز، ارائه ها، کنسرت های کوچک، اجرای کوتاه) با توجه به شرایطشان در ایروان اجرا خواهد شد.

متقاضیان باید هنرمندان مستقل یا نمایندگان سازمان های هنری (در هنرهای زیبا، تئاتر، رقص و / یا موسیقی) از ایران، گرجستان، ایتالیا، سوئیس و فرانسه با حداقل ۱۰ سال تجربه خلاق در زمینه هنر در این کشورها باشند. هنرمندان باید توانایی برقراری ارتباط به زبان انگلیسی را داشته باشند و بیش از ۱۸ سال سن داشته باشند.

محدوده پروژه
پروژه های انتخاب شده باید به یکی از جهت های هنری زیر توجه داشته باشند:

هنرهای زیبا: موضوعات شامل نقاشی، سفالگری، منبت کاری، ملیله کاری/فرش دوزی و گلدوزی است. خروجی های پروژه ممکن است از طریق نمایشگاه، ارائه، کلاس های مستر و غیره ارائه شود.
تئاتر: موضوعات می تواند شامل شباهت ها و تفاوت های بین مدارس ملی بازیگری، آموزشگاه های کارگردانی و نمایشنامه نویسی مدرن باشد، اما می تواند محدود به آن نباشد. خروجی های پروژه ممکن است از طریق دروس آزاد، نمایشنامه خوانی، اجراهای کوتاه و غیره ارائه شود.
رقص: موضوعات ممکن است شامل شباهت ها و تفاوت های رقص های ملی باشد، اما ممکن است محدود به آن نباشد. خروجی های پروژه از طریق اجراهای رقص ارائه خواهد شد.
موسیقی: موضوعات باید آهنگ های ملی و/یا موسیقی ملی را پوشش دهند

هزینه های سفر، اقامت، غذا و هزینه های حمل و نقل در کشور توسط مرکز ملی زیبایی شناسی با حمایت وزارت اموزش، علوم، فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان پوشش داده می شود.  علاوه بر این، 100.000 AMD (تقریبا 250 دلار) برای ابزار مورد نیاز برای هر پروژه ارائه خواهد شد.

چه کسی می تواند شرکت کند؟

شرکت در این رقابت برای هنرمندان بالای ۱۸ سال آزاد است.

هزینه ثبت نام رایگان است.

آخرین مهلت:

  ۱۵  مارس ۲۰۲۴ ( ۲۵ اسفند ۱۴۰۲)

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا