طراحی داخلیفراخوان هافراخوان های معماری

فراخوان دیزاین 2023 Agorà

سری جدید جشنواره Agorà Design به معماری و دیزاین تعلق گرفته است و از طراحان جوان تا کمپانی های نام آشنا در این صنعت در مارتانو ایتالیا گرد هم می آیند.

نمایشگاه‌ها، گفت‌وگوها، کارگاه‌های موضوعی بخشی از برنامه فشرده در طول این رویداد خواهد بود که از 28 سپتامبر تا 1 اکتبر در قلب Grecìa Salentina برگزار می‌شود، منطقه‌ای که ساکنانش به زبان باستانی یونانی صحبت می‌کند.

این مسابقه دارای بخش های «زندگی» و «باغ» است و هدف آن تولید ایده های نوآورانه و رقابتی برای صنعت تولید و معرفی استعدادها و منابع ملی و بین المللی است.

از شرکت کنندگان خواسته می شود تا پروژه های نوآورانه خود را همراه با طراحی، عملکرد و پایداری محیطی، توصیف کاربردهای منحصر به فرد و کاربردهای نوآورانه متریال استفاده شده ارسال کنند.

تم سال ۲۰۲۳ «فرامنطقه ای» است. از معماران و طراحان پرسیده می شود آیا می توان یک نیروی خلاقانه را در بعد فرا محله ای رهگیری کرد؟ در جهانی که خواستار تغییر سرعت در پایداری است، چگونه یک طراح و یک معمار می توانند به نیازهای جامعه پاسخ دهند؟ آیا می توان از طریق احیای دانش و تکنیک های فراموش شده یا منسوخ و با پیروی از ویژگی ها و تاریخچه مناطق مختلف فرهنگ طراحی را احیا کرد؟

معیار ارزیابی

اصالت، نوآوری، امکان سنجی، جنبه ی اجتماعی، اکولوژیکی، اقتصادی، جنبه های فرمی و کاربردی و متریال مناسب

هزینه ورودی

رایگان

چه کسی می تواند شرکت کند؟

شرکت در این رقابت برای تمام علاقه مندان آزاد است.

جوایز:

جایزه نقدی و همچنین جوایز و نشان های ویژه برای برندگان در رده های حرفه ای و دانشجویان وجود دارد.

آخرین مهلت:

۳  جولای ۲۰۲۳ (۱۲ تیر ۱۴۰۲)

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا