طراحی گرافیکفراخوان هانقاشی

فراخوان جایزه هنری پریسما 2024 Prisma Art Prize

سیزدهمین دورۀ جایزۀ پریسما آرت با شروعِ چهارمین سال برگزاری این رقابت.

هدف از این جایزه ایجاد فضایی برای دیده‌شدنِ آرتیست‌هایِ نوظهور و فراهم آوردنِ فرصتی حرفه‌ای برای تمام هنرمندان بصری از سراسرجهان است.

جایزۀ آرت پریسما رقابتی است که هر سه‌ماه یکبار برگزار می‌شود و شامل جایزۀ نقدی ۲ هزاریورویی سالانه، بیش از ۳ هزار یورو جایزۀ غیرنقدی و امکان شرکت در نمایشگاه گروهی ۲۰۲۴ در گالری کانتِمپروری کلاستر – یکی از نوآورترین موسسات‌هنری در صحنۀ بین‌المللی هنرمعاصر – در رُم ایتالیاست.

هنرمندان منتخب این شانس را خواهند داشت که آثارشان در یکی از معتبرترین گالری‌های شهر رُم به‌نمایش‌درآید، در کاتولوگ چاپی و گالری آنلاین وارکو (مرکز خلاقانه ایتالیایی) منتشر‌شود، جوایز نقدی و غیرنقدی ببرند و مصاحبه‌شوند.

آثار نقاشی، طراحی و حکاکی در هر سایز و در هر مدیومی در این رقابت پذیرفته می‌شوند. شرکت در این رقابت برای تمام هنرمندان بدون محدودیت سنی و مکانی و نژادی آزاد است.

کارکو در همکاری با کانتمپروری کلاستر، بیافرین، وی‌وی‌وا کالِرز و آتِلیر مونتِز برگزارکنندۀ این رقابت هستند.

این جایزه تحت مدیریت هنری مارکو کریسپانو و کیوریتوری دومِنیکو چریکو خواهد‌بود و متشکل از هیئتِ‌داورانی از استاتید رشته‌های گوناگون در هنرهایِ‌تجسمی است.

هزینۀ شرکت در سیزدهمین دورۀ جایزۀ پریسما آرت

  • برای ۱ تا ۳ نقاشی ۲۹ یورو، علاقه‌مندان می‌تواند حداکثر تا ۵ اثر دیگر را با پرداختِ ۵ یورو به ازای هر یک اثر ثبت‌نام‌کنند.

آخرین مهلت ثبت‌نام: ۱۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۱ دی ۱۴۰۲)

تاریخ مورد‌انتظار اعلام نتایج: ژانویه ۲۰۲۴

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا