طراحی گرافیکطراحی لوگوفراخوان هافراخوان هنرهای ترسیمینقاشی دیواری

فراخوان جایزه دیزاین CREATable RESOURCES

Mattiussi Ecologia طراحان جوان دوستدار محیط‌زیست را به چالش می‌کشد تا آینده‌ای را برای پیش‌چینی زباله‌های خانگی در خانه، تصور خانه آینده، با پایداری و فناوری در محیط‌هایی که فضا به‌طور فزاینده‌ای محدود است، تصور کنند.

برای چهلمین سالگرد خود، این شرکت مفتخر است که دومین نسخه مسابقه بین المللی منابع خلاق – نسخه NEXT40 را ارائه کند، چالشی که برای طراحان جوان دوستدار محیط زیست با علاقه شدید به پایداری و اقتصاد دایره ای راه اندازی شده است تا 40 سال آینده را پیش بینی کنند.

منابع خلاق – نسخه NEXT40 چالشی برای پیش بینی 40 سال آینده جمع آوری زباله های پیش طبقه بندی شده در مفهوم گسترده تر اقتصاد دایره ای است.

در این زمینه، Mattiussi Ecologia طراحان جوان دوستدار محیط زیست را به چالش می کشد تا آینده پیش طبقه بندی زباله های خانگی در خانه را به منظور بهبود درک آن در بین ساکنان و تمایل آنها به انجام آن و همچنین حمایت از اثربخشی آن، تصور کنند.

هدف طراحی یک محصول جدید برای زندگی خانگی است که بتواند طراحی، عملکرد و پایداری و همچنین فناوری دیجیتال را ترکیب کند.

اصالت و درجه نوآوری، امکان سنجی صنعتی، پایداری ساخت و مصالح مورد استفاده، ساس و کارایی استفاده، سازگاری با فضاهای خانگی.

به سه طرح برتر جوایز زیر اهدا خواهد شد:

۲۵۰۰ یورو – ۱ درجه طبقه بندی شده
۱۵۰۰ یورو – ۲ درجه طبقه بندی شده
۱۰۰۰ یورو – ۳ درجه طبقه بندی شده
این پانل حق دارد به پروژه‌هایی که به‌ویژه به دلیل جنبه‌های خاصی از طراحی‌شان برجسته می‌شوند، از جمله پروژه‌هایی که رویایی‌ترین پروژه‌ها و پروژه‌ای که به بهترین شکل فناوری را ادغام می‌کند، جایزه تقدیر ویژه اعطا کند. این شرکت همچنین امکان صنعتی سازی پروژه های برنده و متعاقب آن گنجاندن پروژه ها در خط داخلی Mattiussi Ecologia را در نظر خواهد گرفت.

شرکت برای طراحان جوان (زیر ۳۵ سال)، به صورت فردی یا گروهی آزاد است.

آخرین مهلت ثبت نام:

۳۱ می ۲۰۲۴ ( ۱۱ خرداد ۱۴۰۳)

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا