فراخوان اقامتفراخوان ها

فراخوان اقامت هنری هند viceversa

اقامتگاه بنیاد Vice~Versa فضایی است برای هنرمندان تجسمی، کیوریتورها و نویسندگان تثبیت شده و نوظهور که تعهد مادام العمر به هنر را نشان داده اند. این یک فضای مراقبه برای زمان نوآوری الهام گرفته و تفکر خلاق، برای تکامل ایده‌های بصری متمایز و تمرین استثنایی است که در مجموعه‌ای از کار آشکار می‌شود.

هنرمندان تجسمی، کیوریتورها و نویسندگان حرفه‌ای (تحقیقات نویسنده باید گوا را به عنوان موضوعی جدایی‌ناپذیر در کارشان شامل شود) از سراسر جهان دعوت می‌شوند تا درخواست‌های خود را برای کمک هزینه تحصیلی در فضاهای استودیویی ما در خانه‌های میراثی ما در سراسر گوا ارسال کنند.

فضاهای اقامتی، سوئیت‌های هند و پرتغالی راحت و مستقل هستند، در خانه‌های بزرگی که بیش از ۱۷۵ سال قدمت دارند، با دقت و جزئیات زیادی بازسازی شده‌اند، حاوی آثار هنری، مصنوعات و مبلمان دوره‌ای، با میراث و ارزش فرهنگی والا و عظیم. ساکنان منتخب مسئول مراقبت و نگهداری از فضای موجود و اشیاء موجود در آن هستند.

این خانه‌های میراث گوان دارای ترکیبی غنی از تاریخ‌های خانوادگی در سراسر قاره‌ها هستند که در صد و پنجاه سال گذشته یا بیشتر پخش شده‌اند. آنها شخصیت تخیلی مشخصی را که در خانه گوان نفوذ می کند، به تصویر می کشند. معماری و فضاهای این عمارت‌ها تجربه‌ای است که می‌توان در آن نفس کشید و در آن زندگی کرد، برای زمانی که درون نگری و اختراع عمیق است.

برنامه اقامت یک برنامه تمام هزینه های پرداخت شده برای یک هنرمند است که فضای استودیو، کمک هزینه نقدی ۲۵۰ دلاری در ماه، اقامتگاه و هیئت مدیره و لوازم هنری محدود را پوشش می دهد. بلیط های پرواز از شهر/کشور هنرمند، سفر، حمل و نقل و سفر به و یا از رزیدنسی پوشش داده نمی شود. افراد تحت تکفل، همسر و همراهان در این برنامه پذیرفته نمی شوند و حمایت نمی شوند. هر ماه فقط یک یا دو هنرمند در این برنامه پذیرفته می شوند.

دو تا چهار اثر از بین آثار تکمیل شده در اقامتگاه برای مجموعه بنیاد انتخاب خواهد شد. متصدیان و نویسندگان باید در پروپوزال خود ترسیم و مشخص کنند که چگونه کار آنها در اقامتگاه به نفع گوا، هنر و بنیاد خواهد بود. کارهای انجام شده در طول اقامت ممکن است مستند شده و در آغازگر/جلد سالانه Vice~Versa و/یا در وب سایت ما منتشر شود.

درخواست ها را می توان در هر زمانی در طول سال ارسال کرد. هیچ مهلت مشخصی وجود ندارد. برای دانلود دستورالعمل ها و فرم های درخواست، روی زبانه های WORD یا PDF در زیر کلیک کنید.

فایل پی دی اف ثبت نام

فایل ورد فرم ثبت نام را از سایت برگزار کننده دانلود کنید

شرکت در مسابقه رایگان است.

مهلت ثبت نام: ندارد

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا