فراخوان اقامتفراخوان ها

فراخوان اقامت هنری هلند استودیو 1646 – ReCNTR

چند بار در سال، ۱۶۴۶ اقامتی با بودجه کامل برای هنرمندان و کیوریتورها ملی (بین‌المللی) در طول سال، برای اقامت و کار/تحقیق در محل ما در مرکز لاهه ارائه می‌دهد. هدف اقامت ۱۶۴۶ حمایت از شیوه های نوآورانه، توسعه شبکه های جهانی و تعامل با جامعه هنری محلی در هلند است.
از هنرمندان دعوت می شود در آپارتمان ۱۶۴۶ اقامت داشته باشند و در استودیو رزیدنس کار کنند. این اقامت بر روی نتیجه نهایی متمرکز نیست، بلکه بر روی فراهم کردن فضایی برای تحقیق، کار و تأمل و در عین حال آشنایی با پیشینه لاهه و هلند متمرکز است. ۱۶۴۶ یک پادکست با مهمان محل اقامت سازماندهی می کند و یک رویداد عمومی این دوره اقامت هنری را به پایان می رساند.

تمرکز رزیدنسی به جای رسیدن به نتیجه نهایی، بر روی آزمایش و تحقیق است. به همین دلیل در نمایشگاه به نتیجه نمی رسد. تاکید بر حضور و تعامل ساکنان در بافت 1646 و جامعه ReCNTR در هلند، متشکل از هنرمندان، متخصصان هنر، محققان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی، در دانشگاه لیدن است. از همه ساکنان خواسته می شود که تحقیقات/عملکرد خود را در طول رویدادی که متناسب با مقیاس یا قالب کارشان است به مردم ارائه دهند. در گفتگو با تیم کیوریتور در این مورد تصمیم گیری خواهد شد.

امکاناتی که این اقامت ارائه میدهد؟

اقامت ۲ ماهه در سپتامبر تا اکتبر ۲۰۲۴
هزینه هنرمند ۲۰۰۰ یورو – با احتساب مالیات بر ارزش افزوده.
بودجه تولید ۱۰۰۰ یورو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده.
فضای استودیویی به ابعاد 5×3 متر در داخل ساختمان 1646. ساکنین می توانند از تجهیزات و ابزار (فنی) ما استفاده کنند. آنها همچنین می توانند از امکانات کارگاه آکادمی سلطنتی هنر (KABK) استفاده کنند و به امکانات دانشگاه لیدن، از جمله فهرست های فیزیکی و آنلاین کتابخانه دسترسی خواهند داشت.
سکونت در یکی از آپارتمان‌های استودیویی کوچک واقع در ساختمان ۱۶۴۶. این اقامتگاه شامل آشپزخانه و حمام مشترک است. در صورت اطلاع دادن از قبل، از فرزندان و همراهان استقبال می شود تا به اقامتگاه بپیوندند.
هزینه های سفر هنرمند توسط 1646 و ReCNTR تا 750 یورو پوشش داده می شود. ما استفاده از سفر با کربن کم را در هر کجا که ممکن است ترویج می کنیم. هزینه های سفر همراهان و/یا فرزندان قابل پوشش نیست.
حداقل 4 جلسه بازخورد توسط تیم سرپرستی 1646 و ReCNTR (در مجموع) به مهمانان ارائه خواهد شد.

درخواست را می توان از 1 فبریه 2024 ارسال کرد. متقاضیان می توانند تا 29 فبریه 2024 ساعت 11:59 بعد از ظهر فرم ثبت نام را پر کنند. (CET).

فقط درخواست های دریافت شده از طریق این فرم برای اقامت در نظر گرفته می شود. لطفا درخواست خود را با مدارک زیر آماده کنید:

پروپوزال پروژه: توصیف پروژه و بیان اهداف (حداکثر 1صفحه A4 یا 500 کلمه، فقط متن).
نمونه کارها (حداکثر ۳۰ صفحه)؛
CV/رزومه.

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۹ فبریه ۲۰۲۴ ( ۱۰ اسفند ۱۴۰۲)

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا