پرفورمنسچیدمانفراخوان هافراخوان هنرهای جدیدفراخوان هنرهای دستیمجسمه و حجم

رقابت مجسمه سازی و اینستالیشن SMACH 2023

نمایشگاه دوسالانه ی مجسمه سازی و اینستالیشن SMACH از سال 2012 برگزار می شود و آثاری در مورد منطقه دره  Val Badia و رشته کوه Dolomites ثبت شده در فهرست میراث طبیعی یونسکو خلق و نصب کرده اند.

اکنون در دهمین سالگرد خود، این دوسالانه در پی آن است تا مخاطبان بتوانند دیدگاه‌های غیرکلیشه‌ای از منظره آلپ ارائه نموده و تفکر انتقادی خود را توسعه بخشند.

ما به دنبال 10 پروژه هستیم که با موضوع رقابت و ویژگی های Val Badia و سایت های طبیعی میزبان این دو سالانه همخوانی داشته باشد.

تم رقابت «جوانه زدن» است. فعلی که به شکل مرئی و یا نامرئی رخ می دهد و معانی استعاری مختلفی دارد از برنامه های کاربردی از گیاه شناسی تا زیست شناسی مولکولی تا توسعه سیستم عصبی؛ امروزه ما کرونا را پشت سر گذاشته ایم و در میان جنگ‌ها، تورم، تغییرات اقلیمی و بحران انرژی زندگی می‌کنیم. زمان بی ثباتی است.

چه چیزی می تواند در این دوران متولد شود؟ دوست دارید چه بذری بکارید؟ دوست دارید جوانه زدن چه شاخه هایی را ببینید؟ دوست دارید چه چیزی رشد بدهید (یا خلق کنید) و برای نسل های آینده به جا بگذارید؟

هر شرکت کننده می تواند حداکثر ۲ پروژه ارسال کند.

هزینه ثبت نام:

۱۵ یورو برای هر پروژه ( برای ایرانی ها رایگان است)

باید فایل پی دی اف مشخصات مربوط به اثر را برایشان ایمیل کنید.
send a PDF (which includes a written description of the work, sketches-drawings-renderings etc., the choice of location and the value of the work for possible purchase)  all their personal information directly to the email address [email protected].

جوایز

به ۱۰ پروپوزال منتخب جایزه ای به مبلغ ۲۰۰۰ یورو به ازای هر هنرمند/گروه تعلق خواهد گرفت.

این مبلغ شامل پوشش هزینه های مربوط به طراحی، تولید، متریال، حمل و نقل (در صورت عدم تولید در محل)، نصب-جایگذاری و جمع آوری (اگر کار خریداری یا اهدا نشود) می شود.

در مدت زمان نصب آثار منتخب، به هنرمندان برگزیده اقامتگاه نیم ‌بها (شامل صبحانه و شام) به مدت حداکثر ۵ روز (۴ شب) تعلق می گیرد.

چه کسی می‌تواند شرکت کنند؟

شرکت در این رقابت برای همه  افراد و گروه ها آزاد است.

آخرین مهلت:

۲۶ مارس ۲۰۲۳ (۶ فروردین ۱۴۰۲)

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا