فراخوان اقامتفراخوان ها

اقامت هنری نروژ AIR Sandnes

شورای شهر ساندنس و شورای شهرستان روگالاند به هنرمندان حرفه ای اقامت ارائه می دهند. هنرمند می تواند بین المللی، ملی نروژ یا هنرمند منطقه ای باشد که خواهان یک فضای اجرای پروژه است. این پیشنهاد شامل یک اقامت ۱-۳ ماهه در یک استودیو بدون اجاره با محل اقامت در شهر ساندنس در شهرداری روگالند، نزدیک به شهر استاوانگر است.

مدت اقامت:

اقامت ۱-۳ ماهه را ارائه می دهد.

محل اقامت

این آپارتمان در مرکز شهر قرار دارد و حدوداً پنج دقیقه پیاده از فضای استودیو فاصله دارد. علاوه بر یک تخت کوئین، اتاق خواب را می‌توان به گونه‌ای مرتب کرد که چند نفر دیگر از تشک‌های روی زمین استفاده کنند. در آن مکان ها می توانیم یک زوج، همراه یا یک خانواده کوچک را اسکان دهیم.

رشته ها، تجهیزات کار و کمک

برای همه رشته‌های هنرهای زیبای بصری (visual fine arts) ، از جمله هنرمندان صدا و پرفورمنس، باز است.

برخی از ابزارهای اولیه برای استودیو در دسترس است، اما هنرمند باید ابزار و مواد خود را فراهم کند.

استودیو / فضای کاری

این استودیو در وسط مرکز شهر در Sandnes توسط استودیوهای هنری Stasjon-K، جایی که گروهی متشکل از 14 هنرمند حرفه ای فضای کاری خود را دارند، قرار دارد. این استودیو 60 متر مربع با آشپزخانه کوچک و توالت مجاور است.

هزینه ها و پشتیبانی

اقامت یک تا سه ماهه در AiR Sandnes بدون اجاره برای محل اقامت و استودیو کار ارائه میدهد. علاوه بر این هنرمند ماهانه 1000 یورو برای حمایت از پروژه دریافت خواهد کرد.

انتظارات از هنرمند

رزیدنسی AiR Sandnes  در درجه اول یک اقامتگاه کار محور است و تمرکز زیادی روی فرآیند دارد، فضایی است که هنرمندان می توانند در آن احساس آزادی کنند و اجازه داشته باشند کار و تمرین خود را تجربه کنند. نمایشگاه یا ارائه اجباری نیست، اما ما هنرمندان خود را به شدت تشویق می کنیم که اقامت خود را با یک نمایشگاه یا نوعی ارائه آثار ایجاد شده در طول اقامت به پایان برسانند.  همچنین این موسسه رابطه نزدیکی با مدرسه هنر در استاوانگر دارد و اغلب هنرمندان برای ارائه هنری دعوت می شوند.

اطلاعات برنامه

فرم درخواست خاصی وجود ندارد. برنامه باید شامل یک CV، یک پروپوزال با شرح پروژه مختصر، مستندات کارهای قبلی و ترجیحاً اطلاعاتی در مورد خودتان به عنوان یک هنرمند و فعالیت هنری شما باشد.

درخواست ها باید از طریق ایمیل به آدرس:[email protected] ارسال شوند

آخرین مهلت ثبت نام: ۱ جولای ۲۰۲۳ ( ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۲)

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا